Witajcie :) Dziś, tak na rozgrzewkę mam dla Was planer dniowy, niektórzy lubią zaplanować sobie cały dzień i ściśle się go trzymać... Średnio lubię się rozpisywać - dlatego też zachęcam do pobrania. 

Jeśli chcecie, możecie przesyłać mi zdjęcia z owym planerem na e-mail (wellthebae01@gmail.com) wstawię je w kolejnym poście o tematyce organizacyjnej - będzie mi mega miło ♥. 




DO POBRANIA (KLIK)


Wersja nieco rozszerzona:
DO POBRANIA (KLIK)


Już niebawem pojawi się kalendarz na miesiąc maj. Poniżej znajdziecie mini zapowiedź, będą dostępne różne wersje kolorystyczne, jak i orientacja pozioma oraz pionowa :).


Dziękuję Kochani za wszystkie komentarze i obserwacje. ♥

22 komentarze:

  1. Jakie piękne są te plannery! :) Z przyjemnością skorzystam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Znam osoby, które lubią mieć wszystko zaplanowane, ja nie. Nie mam aż tylu zajęć, spotkań, jem, kiedy jestem głodna.
    Grafika bardzo ładna, przyjemna dla oka.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobry pomysł i dobrze zaplanowane planowanie, aby żadne wydarzenie nie zostało zapomniane.

    Wesołej niedzieli życzymy dużo szczęścia.
    Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne te planery. Chętnie z nich skorzystam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Przydałby mi się taki planer ��

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne planery :)
    Chętnie skorzystam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo ładne te planery, estetyczne i przejrzyste :) mi się nie przydadzą, bo nie jestem typem planującym :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne są te planery i chętnie je wykorzystam. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. czyli mamy talencik :)

    OdpowiedzUsuń
  10. jak ślicznie i estetycznie:) jaram się:D obserwuję z miłą chęcią i zapraszam serdecznie do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękne planery😍
    Raczej nie skorzystam, bo u mnie takie rzeczy się nie sprawdzają
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo piękne i bardzo przydatne :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne i bardzo kobiece <3
    Ten ostatni stworzony dla mnie :) Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne i bardzo kobiece <3
    Ten ostatni stworzony dla mnie :) Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten różowy jest naprawdę uroczy 😘😘

    OdpowiedzUsuń
  16. Wszystkie plenery bardzo ładnie się prezentują :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne planery! Tylko za mało miejsca na posiłki jak dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń