Witajcie! Nie chcę zbędnie się rozpisywać, mimo, że to pierwszy post - zbyt duża ilość tekstu zazwyczaj odstrasza. Pragnę tylko abyście traktowali to miejsce jako oderwanie się od rzeczywistości i czerpali stąd jak najwięcej korzyści. Znajdziecie tu m.in:

Cenię sobie organizacje, uwielbiam jak mam wszystko jasno zaplanowane, każdy dzień, godzina po godzinie. Dlatego  zawsze tworzę indywidualne planery dzienne, tygodniowe i miesięczne - wszystkie te znajdziecie właśnie tu lub w zakładce PLANERY. Moją pasją jest także fotografia, posty wraz z wykonanymi przeze mnie zdjęciami też będą się pojawiać. 
A więc, wszystko i nic, o wszystkim i o niczym - tak bym podsumowała ten post. :)
Do następnego! 

19 komentarzy:

  1. W takim razie jestem Twoim zupełnym przeciwieństwem :P raczej idę na żywioł i nie planuję :P ale mamy wspólne zainteresowanie - fotografię ;) z tym, że ja staję zazwyczaj po drugiej stronie obiektywu :D zapraszam Cię do siebie.
    Zostawiam obserwację, by być na bieżąco <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Podziwiam za to planowanie- boa ja zcęsto wzsysto przyjmuję raczej jak leci- życie mi wielokrotnie pokazało,że palny to jedno a rzeczywistość kroczy swoją drogą- daltego przestałam w większości planować i tak mi sie spokojniej żyje :-)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Super szata graficzna, będę tu wpadać <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapowiada więc bardzo ciekawy blog, więc obserwuję 😊

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne zdjęcia :) Będę zaglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj nie mów tak. Sprawdź, jakie teksty są u mnie - a ludzie czytają! Powodzenia w pisaniu i trzymam kciuki za regularność :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Trzymam kciuki ❤
    Ja również ,bardzo lubię planować,mieć wszystko zaplanowane- niestety ,nierzadko z nich nic nie udaje mi się, ale chyba nie umiem iść na żywioł...
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Z chęcią Cię zaobserwuję! Czekam na kolejne posty :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Czekam kochana na dalsze posty i obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Blog zapowiada się naprawdę ciekawie :D
    Chętnie będę do Ciebie zaglądała i życzę powodzenia w rozwijaniu strony :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Miałam tu zostawić komentarz, a wysłałam wiadomość 🙈 Twój blog wygląda bardzo profesjonalnie, chętnie będę zaglądać 🙂

    OdpowiedzUsuń
  12. Powodzenia w pisaniu, jestem pewna że blogowanie Ci się spodoba 😘😘 Buziaczki!

    OdpowiedzUsuń
  13. Planowanie to podstawa. Sama jestem straszną planistką... Wszystko zapisuję i planuję z wyprzedzeniem ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Z planami różnie bywa czasami sytuacje sprawiaja, że nic z tego nie wychodzi, ale dobrze, że się starasz. ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Miło tu :) Też lubię planować i stawiać plusiki przy tym, co zrobione :) Planuję i plusuję w tradycyjnym kalendarzu książkowym, od lat. Za blog trzymam kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja za to jestem fanką checklist - a właściwie skreślania wykonanych punktów 😉 Planery są cudowne, ale nie mam siły do rozpisywania co, gdzie i kiedy. Moje listy dotyczą tylko spraw zawodowych, a one znowu są zbyt dynamiczne, by dało się zaplanować wszystko z wyprzedzeniem. Jednak kiedy patrzę na tę stronę zaczynam trochę zazdrościć, że tak nie umiem 😊 wspaniała szata graficzna!

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja podobnie jak Ty lubię mieć coś zaplanowane :) Raczej nie jestem lekkoduchem i niezbyt często idę na żywioł. Zdecydowanie planowanie na pierwszym planie :)

    OdpowiedzUsuń