Hej :) O ile dobrze pamiętam to miałam okazje wspomnieć nieco o mojej pasji, którą jest fotografia. Wciąż brakuje mi czasu na uzupełnienie zakładki "o mnie", w której wszystko będzie dokładniej opisane, ale to już niebawem - dziś tak w skrócie, aby Was nie zanudzić. :)

Fotografią pasjonuję się od najmłodszych lat (mija ich właśnie ponad osiem) początkowo była to fotografia makro, dopiero od ponad pięciu lat współpracuje z innymi ludźmi tzn. towarzyszę im w ich najważniejszych chwilach są to śluby, chrzciny itp. co nie oznacza, że nie uwielbiam sesji plenerowych, bo to właśnie je lubię najbardziej - piękne sesje ciążowe, rodzinne, kobiece, partnerskie, ślubne...wymieniać i wymieniać. Super uczuciem jest to, że ktoś darzy Cię zaufaniem, że poznajesz tak wielu wspaniałych ludzi. Praca fotografa nie należy do najłatwiejszych, ale satysfakcjonuje przy obróbce zdjęć, właśnie tam widać postępy. Obecnie towarzyszy mi przy tym mój narzeczony, który wciągnął się we wszystko, co związane z filmem - łączymy miłość wraz z pasją i to jest równie piękne. (Dogadujemy się świetnie i nie wchodzimy sobie w drogę, jak to zwykle bywa między fotografem, a kamerzystą 😅 ). ♥


Poniżej przedstawiam kilka wykonanych przeze mnie zdjęć, mam nadzieję, że się spodobają.


- Zdjęcia pochodzą z naszej strony na facebooku - ,,W Głębi Obiektywu - M&K ''


A Wy jakie macie pasje?  :)

19 komentarzy:

  1. Przepiękne, gratuluję! Niektóre byłyby świetne jako obrazy, wzory tkanin jedwabnych lub fototapety, które ostatnio wracają do łask!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeju, cudowne są te zdjęcia, dawno nie widziałam tak subtelnych i dobrze zrobionych ujęć, serio!
    Buziaki, mój blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. przepiękne zdjęcia! Cudowne! Moją pasją jest makijaż i rękodzieło

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne zdjęcia, popieram Jotkę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cuuudowne! Nie mogę się napatrzeć!

    OdpowiedzUsuń
  6. Trzeba mieć dobry aparat, aby fotografować owady. Sam próbowałem, ale nic nie wyszło. Z owadów najwdzięczniejsze do fotografowania są pająki i skakuny. ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Czeeść! Czekam w takim razie na rozbudowaną zakładkę "o mnie" ;) Fotografia to super sprawa, a argumenty, które przytaczasz świetnie to obrazują. Ja też totalnie uwielbiam cykać foty. Robię to nawet trochę nałogowo :P
    Czekam na więcej, zostaję na dłużej i zapraszam do mnie!

    :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. o kurcze pieczone! Te zdjęcia są przegenialne:) normalnie jak z okładek magazynów :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Również zajmuje się fotografią i wiem jakie to uczucie, kiedy w swych rękach ma się relację z jednego najważniejszych dni innych ludzi jak ślub czy chrzest. Ta nutka adrenaliny przed wydarzeniem i satysfakcja już po jego wykonaniu. A makro zdjęcia masz boskie.
    Pozdrawiam, Mada

    OdpowiedzUsuń
  10. Twoje zdjęcia są niesamowite i magiczne. Przepiekne!

    OdpowiedzUsuń
  11. Oh so wonderful photos darling
    Thanks for share with us
    xx

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękne zdjęcia, mają swój niepowtarzalny klimat i urok :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Witam serdecznie ♡
    Cudowna pasja. Jesteś rewelacyjna w tym co robisz! Publikując swoje prace dajesz inspirację innym, poprawiasz im nastrój, wprawiasz ich w zachwyt! Cudowna pasja, naprawdę :) Warto się nią dzielić :)
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
  14. Fotografia to naprawdę super pasja :D Twoje zdjęcia, które tutaj zaprezentowałaś są przepiękne.
    Fajnie, że razem z narzeczonym łączycie wspólne pasje :D Moją pasją zdecydowanie jest blogowanie oraz amatorskie
    śpiewanie ;p Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne zdjęcia! Też lubię robić zdjęcia, ale aż tak pięknych jeszcze nie potrafię :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudowne zdjęcia! Takie delikatne, romantyczne. Zgadzam się, że spokojnie mogłby być wykorzystane w magazynach i jako tapaty. Mnie urzekł ten różowy kwiatek na czarnym tle 💜

    OdpowiedzUsuń