Cześć! :) Dziś kolejny planer (kalendarz), tym razem miesięczny, mam nadzieje, że się Wam spodoba. 
Bez zbędnego pisania zapraszam do pobierania [logo po pobraniu znika]. Możecie również przesyłać mi zdjęcia z wydrukowanymi planerami mojego wykonania (wellthebae01@gmail.com), a dodam je w kolejnym poście o tematyce organizacyjnej. Będzie mi bardzo miło :). 

PLANER DO POBRANIA A4

PLANER DO POBRANIA A4


Pomyślałam również o wersji poziomej - chcę abyście jak najbardziej byli zadowoleni, aby każdy mógł skorzystać z owych kalendarzy. :) Są one dołączone do powyższych linków. 






Do następnego:)

27 komentarzy:

  1. Bardzo ładne planery :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne planety, ten pierwszy podoba mi się bardziej;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne są Twoje planery :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne. Niestety nie posiadamy drukarki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne kalendarze! :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Oh so good planner darling
    xx

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale świetne te planery! Przydadzą mi się takie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Witam serdecznie ♡
    Piękne :) Bardzo przydatna rzecz taki planer :)
    Są cudownie wykonane i aż miłoby było je wypełnić :)
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne planery! Uwielbiam planować :)
    Pozdrawiam, super post!
    http://artidotum.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. This one looks so pretty! You are truly talented! 🌿

    Blog de la Licorne *

    OdpowiedzUsuń
  11. cudowne i niezwykle estetyczne te planerki:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Widzę, że dla każdego coś dobrego :) i dla tych co lubią minimalizm i dla lubiących ozdobne motywy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne plannery. Warto sobie wszystko planować :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wyglądają naprawdę fajnie 😍😍

    OdpowiedzUsuń
  15. Planery są naprawdę śliczne. Każdy znajdzie coś dla siebie.

    OdpowiedzUsuń
  16. Planer wygląda świetnie 😍!!!

    OdpowiedzUsuń
  17. The calendar looks good. I like it very much
    color lace front wigs

    OdpowiedzUsuń
  18. Oh thanks for share this cute planner

    OdpowiedzUsuń